© Newsbomb ΕΛΛΑΔΑ
Ξεκινούν να ισχύουν σταδιακά σε γειτονιές της Αθήνας κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, ως μία πιλοτική εφαρμογή του «Μεγάλου Περίπατου».
Μετά τη Λεωφόρο Βασιλίσσης Όλγας και την οδό Ηρώδου του Αττικού, η πιλοτική εφαρμογή του Μεγάλου Περιπάτου της Αθήνας, αναμένεται να επεκταθεί από την Κυριακή 14 Ιουνίου 2020 και στην οδό Πανεπιστημίου.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του Δήμου Αθηναίων, θα δημιουργηθεί ένας σύγχρονος ποδηλατόδρομος, που θα έχει μήκος 900 μέτρα. Ο ποδηλατόδρομος θα είναι κατασκευασμένος με υλικά τελευταίας τεχνολογίας και με πλήρη σήμανση σε όλο το μήκος της οδού Πανεπιστημίου και θα καλύπτει μία από τις λωρίδες κυκλοφορίας που ήδη υπάρχουν.
Ακόμη θα διαμορφωθεί ένας εντυπωσιακός πεζόδρομος, ο οποίος θα καλύπτει δύο από τις υφιστάμενες λωρίδες κυκλοφορίας, με μήκος 900 μέτρα και συνολική έκταση 7.000 τ.μ. Στον πεζόδρομο θα υπάρχουν παγκάκια, φυτά και περισσότερες από 250 ζαρντινιέρες.
Τέλος, θα υπάρχει μία λωρίδα αποκλειστικής χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς ενώ τα υπόλοιπα οχήματα θα μπορούν να κυκλοφορούν σε δύο λωρίδες, απαλλαγμένες από την παράνομη στάθμευση.
Δείτε ΕΔΩ αναλυτικά για τον Μεγάλο Περίπατο
Η οδός Πανεπιστημίου, στη νέα μορφή της, αποτελεί έναν από τους πιο ισχυρούς συνδετικούς κρίκους στην αλυσίδα του Μεγάλου Περιπάτου αλλά και της μεγάλης ποδηλατικής διαδρομής που δημιουργείται για πρώτη φορά στην Πρωτεύουσα.
Σε όλα τα σημεία που γίνονται παρεμβάσεις για τον Μεγάλο Περίπατο θα υπάρχει Δημοτική Αστυνομία και Τροχαία για να ενημερώνει και να διευκολύνει οδηγούς και πεζούς με οδηγίες και συστάσεις.
Υπενθυμίζεται ότι όλες οι παρεμβάσεις στις οποίες προχωρά ο Δήμος Αθηναίων για τον Μεγάλο Περίπατο έχουν πιλοτικό χαρακτήρα και γίνονται με σταδιακό τρόπο . Κι αυτό προκειμένου να τεθούν σε μια πραγματική, ζωντανή δημόσια διαβούλευση ώστε το επόμενο διάστημα, όπου χρειαστεί, να υπάρξουν βελτιώσεις και να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την καθημερινότητα στην πόλη μας.
Μπακογιάννης: Ο Μεγάλος Περίπατος αλλάζει την Αθήνα
Με αφορμή την έναρξη της πιλοτικής εφαρμογής του Μεγάλου Περιπάτου της Αθήνας, ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης δήλωσε τα εξής:
«Είμαστε υπερήφανοι που ξεκινά το έργο του Μεγάλου Περιπάτου για δύο λόγους. Ο πρώτος, γιατί γίνεται πράξη το όραμα της Μελίνας Μερκούρη και του Αντώνη Τρίτση. Ο δεύτερος, γιατί το κέντρο ανοίγει για όλους και όχι μόνο για τα ΙΧ όπως γίνεται σήμερα. Και είναι ένα έργο που γίνεται με ιδιαίτερο τρόπο. Δεν το εξαγγέλλουμε και φέρνουμε μπουλντόζες για να κλείσουν δρόμους. Κάθε μέρα θα το βλέπουμε όλοι στην εξέλιξή του, θα το περπατάμε μαζί. Ο Μεγάλος Περίπατος αλλάζει την Αθήνα. Βάζει τέλος στα μηχανάκια πάνω στα πεζοδρόμια και δίνει 2000 θέσεις στάθμευσης δικύκλων, μας δίνει 50.000 τμ ελεύθερου χώρου και αυξάνει την ταχύτητα των διαδρομών των λεωφορείων, δηλαδή περισσότερα δρομολόγια. Επιτρέπει στα μαγαζιά και τις επιχειρήσεις να δουλεύουν ανεμπόδιστα. Μακριά από την άναρχη στάθμευση και το κυκλοφοριακό χάος. Εδώ ξεκινά μία επανάσταση ισορροπίας. Είναι η επανάσταση στο δικαίωμα της μετακίνησης του πεζού, του ποδηλάτη και του επιβάτη».
Ξεκινούν να ισχύουν σταδιακά σε γειτονιές της Αθήνας κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, ως μία πιλοτική εφαρμογή του «Μεγάλου Περίπατου».
Μετά τη Λεωφόρο Βασιλίσσης Όλγας και την οδό Ηρώδου του Αττικού, η πιλοτική εφαρμογή του Μεγάλου Περιπάτου της Αθήνας, αναμένεται να επεκταθεί από την Κυριακή 14 Ιουνίου 2020 και στην οδό Πανεπιστημίου.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του Δήμου Αθηναίων, θα δημιουργηθεί ένας σύγχρονος ποδηλατόδρομος, που θα έχει μήκος 900 μέτρα. Ο ποδηλατόδρομος θα είναι κατασκευασμένος με υλικά τελευταίας τεχνολογίας και με πλήρη σήμανση σε όλο το μήκος της οδού Πανεπιστημίου και θα καλύπτει μία από τις λωρίδες κυκλοφορίας που ήδη υπάρχουν.
Ακόμη θα διαμορφωθεί ένας εντυπωσιακός πεζόδρομος, ο οποίος θα καλύπτει δύο από τις υφιστάμενες λωρίδες κυκλοφορίας, με μήκος 900 μέτρα και συνολική έκταση 7.000 τ.μ. Στον πεζόδρομο θα υπάρχουν παγκάκια, φυτά και περισσότερες από 250 ζαρντινιέρες.
Τέλος, θα υπάρχει μία λωρίδα αποκλειστικής χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς ενώ τα υπόλοιπα οχήματα θα μπορούν να κυκλοφορούν σε δύο λωρίδες, απαλλαγμένες από την παράνομη στάθμευση.
Δείτε ΕΔΩ αναλυτικά για τον Μεγάλο Περίπατο
Η οδός Πανεπιστημίου, στη νέα μορφή της, αποτελεί έναν από τους πιο ισχυρούς συνδετικούς κρίκους στην αλυσίδα του Μεγάλου Περιπάτου αλλά και της μεγάλης ποδηλατικής διαδρομής που δημιουργείται για πρώτη φορά στην Πρωτεύουσα.
Σε όλα τα σημεία που γίνονται παρεμβάσεις για τον Μεγάλο Περίπατο θα υπάρχει Δημοτική Αστυνομία και Τροχαία για να ενημερώνει και να διευκολύνει οδηγούς και πεζούς με οδηγίες και συστάσεις.
Υπενθυμίζεται ότι όλες οι παρεμβάσεις στις οποίες προχωρά ο Δήμος Αθηναίων για τον Μεγάλο Περίπατο έχουν πιλοτικό χαρακτήρα και γίνονται με σταδιακό τρόπο . Κι αυτό προκειμένου να τεθούν σε μια πραγματική, ζωντανή δημόσια διαβούλευση ώστε το επόμενο διάστημα, όπου χρειαστεί, να υπάρξουν βελτιώσεις και να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την καθημερινότητα στην πόλη μας.
Μπακογιάννης: Ο Μεγάλος Περίπατος αλλάζει την Αθήνα
Με αφορμή την έναρξη της πιλοτικής εφαρμογής του Μεγάλου Περιπάτου της Αθήνας, ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης δήλωσε τα εξής:
«Είμαστε υπερήφανοι που ξεκινά το έργο του Μεγάλου Περιπάτου για δύο λόγους. Ο πρώτος, γιατί γίνεται πράξη το όραμα της Μελίνας Μερκούρη και του Αντώνη Τρίτση. Ο δεύτερος, γιατί το κέντρο ανοίγει για όλους και όχι μόνο για τα ΙΧ όπως γίνεται σήμερα. Και είναι ένα έργο που γίνεται με ιδιαίτερο τρόπο. Δεν το εξαγγέλλουμε και φέρνουμε μπουλντόζες για να κλείσουν δρόμους. Κάθε μέρα θα το βλέπουμε όλοι στην εξέλιξή του, θα το περπατάμε μαζί. Ο Μεγάλος Περίπατος αλλάζει την Αθήνα. Βάζει τέλος στα μηχανάκια πάνω στα πεζοδρόμια και δίνει 2000 θέσεις στάθμευσης δικύκλων, μας δίνει 50.000 τμ ελεύθερου χώρου και αυξάνει την ταχύτητα των διαδρομών των λεωφορείων, δηλαδή περισσότερα δρομολόγια. Επιτρέπει στα μαγαζιά και τις επιχειρήσεις να δουλεύουν ανεμπόδιστα. Μακριά από την άναρχη στάθμευση και το κυκλοφοριακό χάος. Εδώ ξεκινά μία επανάσταση ισορροπίας. Είναι η επανάσταση στο δικαίωμα της μετακίνησης του πεζού, του ποδηλάτη και του επιβάτη».
msn
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου